خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

پیش بینی بارش پراکنده باران در 5 استان کشور/آسمان تهران امروز صاف است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۹۶۷

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده برای مناطقی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و همچنین ارتفاعات البرز بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا برای مناطقی از استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرزی انتظار این شرایط را داریم، ادامه داد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و جو آرام است.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه‌شنبه در مناطق شمال و شمال غرب کشور و غرب استان گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد که گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد است.

رفیعی اظهار کرد: روز‌های جمعه و شنبه در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و همچنین طی روز دوشنبه در نوار غربی کشور پدیده غالب وزش باد شدید است که در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک را به همراه دارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و حداکثر دمای پایتخت ۲۸ درجه  و حداقل دمای آن ۱۶ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز