خبرگزاری کار ایران

انتقاد نماینده البرز در مجلس از دولت؛

تأخیر در تغییر ریاست سازمان استاندارد کشور جایز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۶۷

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز همزمان با روز استاندارد از دولت سیزدهم به خاطر تأخیر در انتخاب رئیس جدید این سازمان انتقاد کرد .

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا عباسی اظهار کرد: ۲۲ مهرماه روز جهانی استاندارد است و اگر ما بخواهیم در صنایع کشورمان پیشرفت کنیم تأخیر در تغییر رئیس سازمان  استاندار کشور جایز نیست و باید به مقوله استاندارد و استاندارد سازی توجه بیشتری داشته باشیم ولی متاسفانه هنوز شاهد تکیه دادن شخصی فارغ از تخصص و شایستگی بر این منصب مهم هستیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا، یادآور شد: در دولت قبل انتصاب غیراستاندارد را به رئیس جمهور وقت تذکر دادم که اگر به فکر تقویت مرکز استاندارد و تاثیرگذاری بالای آن باشید بایستی مدیریت آن مطلع از مجموعه و صاحب نظر و متخصص باشد ولی لابی قدرتمند اجازه نداد.

وی علاوه بر درخواست از رئیس جمهور بابت انتصاب هر چه سریع تر شخصی که شایستگی و تخصص لازم را برای این پست مهم داشته باشد، عنوان کرد: نام رئیس فعلی سازمان استاندارد در محاکم قضائی در برخورد با مالک خلع ید شده هفت تپه مطرح شده بود و نماینده دادستان بی پرده در مورد این موضوع سخن گفته بود که امیدوارم نسبت به این موضوع مدعی‌العموم وارد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز