خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان:

4 هزارمتر شبکه فرسوده آب در همدان اصلاح و بهسازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۵۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: امسال پنج هزار و ۲۸۰ متر توسعه و سه هزار و ۴۸۱ متر اصلاح و بهسازی شبکه های فرسوده توزیع آب شهر همدان عملیاتی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، سید هادی حسینی بیدار گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه پنج هزار و ۲۸۰ متر توسعه و سه هزار و ۴۸۱ متر اصلاح و بهسازی شبکه های فرسوده توزیع آب شهر همدان عملیاتی شده است.

وی افزود: همزمان با این اقدام در روستاهای تابعه همدان نیز ۸۷۲ متر اصلاح و توسعه شبکه آب و ۳۵۱ متر توسعه خط انتقال اجرایی شد.

مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه در همین مدت پنج هزار و ۸۳۹ فقره حادثه در شبکه و انشعابات آب شهر همدان توسط واحد حوادث مورد رسیدگی قرار گرفت، عنوان کرد: ۳۰۰ کیلومتر از شبکه های توزیع نیز شستشو و لایروبی شد.

وی به شناسایی و جمع آوری هشت فقره انشعاب غیر مجاز آبیاری فضای سبز طی مدت مذکور اشاره کرد و از شهروندان خواست در حالی که شهر همدان با کمبود آب مواجه است از آبیاری فضای سبز با آب شرب پرهیز کنند.

حسینی بیدار استاندارد مصرف آب در کشور برای هر خانواده را ۱۵۰ لیتر در شبانه روز عنوان کرد و گفت: این مقدار در همدان ۱۹۷ لیتر است و این یعنی همدانی‌ها ۵۰ لیتر بیشتر نسبت به استاندارد آب مصرف می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۶۰ درصد شهروندان همدانی مشترکان پرمصرف و ۴۰ درصد مشترکان خوش‌مصرف و حتی زیر مصرف استاندارد هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز