خبرگزاری کار ایران

نظارت ضعیف اتحادیه بربازارفروش تخم مرغ در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۵۳

معاون برنامه ریزی فرماندار همدان با انتقاد نظارت ضعیف اتحادیه بر بازار فروش تخم مرغ در همدان گفت: نظارت بر چرخه تامین و عرضه تخم مرغ باید به صورت همزمان توسط عاملان و بازرسان اتحادیه انجام شود.

به گزارش ایلنا از همدان، یزدان آزرمی با حضور در سردخانه دولتی بوعلی از روند توزیع تخم مرغ تنظیم بازار در همدان بازدید کرد.

آزرمی در جریان این بازدید ضمن بررسی نحوه تحویل بار تخم مرغ و توزیع آن مسائل و مشکلات مباشران را شنید و در نشستی با حضور معاون اداره صمت استان، رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ و بازرسان  بازار تاکید کرد: اختلاف قیمت در تعیین نرخ کالاهای اساسی مصوب ستاد تنظیم بازار تخلف است.

وی بیان کرد: همه اصناف و فعالان اقتصادی در شرایط خاص باید برای تعادل بخشی به بازار ذیل ضابطه های تنظیم بازار شهرستان قرار گیرند.

وی بیان کرد: برابر استانداردهای تعریف شده عرضه تخم مرغ با عناوین متنوع کیفی جهت بالا بردن قیمت مصرف کننده ممنوع است.

آزرمی گفت: تجهیز فروشندگان به صدور فاکتور الکترونیک و ترازوی دیجیتال دو امر مهم در رصد بهتر بازار کالاهای اساسی است.

وی خواستار فروش کیلویی تخم مرغ در خرده فروشان شد و اضافه کرد: مصرف کننده در خرید کارتنی و شانه ای تخم مرغ متضرر شده و در عمل نرخ مصوب تنظیم بازار نیز رعایت نمی شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری همدان گفت: فروش عامدانه تخم مرغ شکسته به مباشران فروش از سوی تولید کنندگان غش در معامله است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز