خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی پذیرفتنی نیست / بانک‌ها پای کار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۴۶

استاندار اردبیل گفت: کوتاهی در رفع موانع واحدهای تولیدی پذیرفتنی نیست و بانک ها و دستگاه های مرتبط باید با پشتیبانی و مانع زدایی نسبت به فعال سازی واحدها اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، سید حامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی علاوه بر رونق تولید به ایجاد اشتغال پایدار کمک کرده و موجب ارتقای سطح معیشتی مردم می شود.

وی بیان کرد: لازم است بانک ها و سایر دستگاه‌های مرتبط با مشکلات مطرح شده واحدهای تولیدی با یافتن راهکارهای مناسب در راستای تسهیل در موانع واحدهای تولیدی اقدام و از ظرفیت های لازم در این خصوص استفاده کنند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: لازم است هرچه سریعتر مسائل طرح شده در جلسه بخصوص مساله سرمایه در گردش و بدهی واحد های تولیدی در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

 عاملی  گفت: چنانچه در برخی موارد سیستم بانکی اجازه کار را نمی دهد، سیستم باید در خدمت انسان باشد و می توان با تفاهم و همکاری و رعایت همه جوانب، سیستم را به نفع مردم و جوانان تغییر داد. 

 در این جلسه مسائل و مشکلات  هفت واحد تولیدی در خصوص تسهیلات، تعیین تکلیف بدهی، مجوز احداث، تمدید قرارداد زمین و صدور بلامانع، مشکلات بیمه ای و مالیات ،طرح و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحدهای مذکور اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز