خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد:

فعالان رسانه از عمق مشکلات مردم و جامعه آگاهی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۴۰

استاندار فارس با بیان اینکه فعالان رسانه از عمق مشکلات مردم و جامعه آگاهی دارند، گفت: اهالی رسانه توانایی این را دارند که با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات، راهکارهای اجرایی را به ما ارائه بدهند. زیرا قرار نیست که تنها به نقد اکتفا کنیم، در کنار انتقاد باید راهکار هم داشت.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در جلسه با جمعی از مدیران و فعالان رسانه در استان فارس، ضمن تاکید بر اینکه خبرنگاران و فعالان رسانه بیش از سایرین در جریان مشکلات و مسائل جامعه و مردم هستند، تاکید کرد که آنچه از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود اهمیت بالایی دارد و مدیران به جای تصمیم گیری پشت درهای بسته باید نسبت به مسائل مطرح شده از سوی رسانه‌ها توجه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه خود را موظف به پاسخگویی می‌داند و مسائل طرح شده از سوی رسانه را پیگیری خواهد کرد، در واکنش به پیشنهادات مطرح شده از سوی حاضران در جلسه، تاکید کرد که از برگزاری نشست‌های منظم با رسانه‌ها با هدف بیان مسائل و مشکلات و طرح دیدگاه‌ها و راهکارهایی برای رفع آنها، استقبال می‌کند.

ایمانیه گفت: اگر استانداری فارس از رسانه‌ای شکایت داشته باشد آن را پس خواهیم گرفت و از دیگر سازمان‌ها نیز خواهش می کنم که اگر شکایتی از رسانه‌ای دارند، آن را پس بگیرند، با این امید که در آینده شاهد اینگونه مواجه‌ها نباشیم.

استاندار فارس با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه به عنوان سخنگو و انعکاس دهنده حرف‌ها و مشکلات مردم، لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت برای یافتن راهکارهای مدیریتی را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد که رسانه‌ها امیدبخشی به جامعه را سرلوحه کار داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل شورای مشورتی، خاطرنشان کرد: این شورا زمانی تاثیرگذار خواهد بود که حاصل جلساتش تصمیم‌سازی برای رفع مشکلات مردم باشد و تنها به بیان مشکل و نقد یک مسئول یا سازمان خلاصه و محدود نشود.

وی از روابط عمومی استانداری خواست که زمینه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فعالان روابط عمومی در همه دستگاه‌های اجرایی را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها فراهم کنند تا شاهد ارتقاء این بخش در سراسر استان باشیم.

ایمانیه با استقبال از پیشنهاد احیای شورای فضای مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه در شورای اطلاع رسانی استان، حمایت از فعالیت‌های رفاهی فعالان حوزه رسانه را مورد تاکید قرار داد.

استاندار فارس با بیان اینکه از نقد و انتقاد نباید ترسید و نسبت به آن گارد گرفت، گفت: رسانه حتما با نیت خیرخواهی و رفع مشکلات به طرح دیدگاه و بیان انتقاداتی می‌پردازد.

ایمانیه با تاکید بر لزوم بیان مشکلات و نقدها در مواجهه با عملکردهای ضعیف، خاطرنشان کرد: خوبست که رسانه تشویق مدیران جهادی که امروز هم در صحنه حضور دارند را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایلنا در این جلسه هریک از مدیران و پیشکسوتان این عرصه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در جهت منصوب کردن مدیران اصلح برای ادارات و پست‌های استان فارس در دولت مردمی و رفع موانع موجود سخن گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز