خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ساخت نیروگاه برق ۱۵ مگاواتی در کردکوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۶۱۴

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: برای جبران کمبود برق در شهرستان نیروگاه برق ۱۵ مگاواتی ساخته وتاپایان سال آینده افتتاح خواهد شد.

ابراهیم قدمنان در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: در نشست اخیر شورای تامین شهرستان به همراه معاونین اداره کل برق استان قرار شد شهرستان کردکوی و تمام روستاها  شبکه برق کابلی مجهز شوند.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف حذف نوسانات، کاهش قطع برق و سرقت سیم انجام می شود و روستای سرکلاته نخستین روستا است با ۱۰ کیلومتر شبکه و اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کابلی می شود که کل اعتبار ۷ روستایی طرح پایلوت انجام می شود.  ۱۰میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه براورد شده است.

قدمنان افزود: ساخت نیروگاه برق ۱۵ مگاواتی در شهرستان در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال آینده این نیروگاه افتتاح خواهد شد که در آینده شاهد قطعی برق درشهرستان نباشیم.

فرماندارکردکوی خاطر نشان کرد: این  نیروگاه برق با هزینه دولت ساخته خواهد شد و پیش بینی می شود با بهره برداری از این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز بخشی از صنایع و مناطق مسکونی این شهرستان بهبود یافته و مشکلات تامین برق در ساعات پیک بار مرتفع  می شود.

وی خاطرنشان کرد: با ایجاد نیروگاه برق برای تعدادی از جوانان شهرستان ایجاد اشتغال خواهد شد و همچنین بخش خصوصی هم می تواند برای ساخت نیروگاه برق بادی در منطقه جهان نما این شهرستان ورود پیدا کند و ما آماده همکاری کامل دراین زمینه هستیم که بتوانیم گامی برای رفع مشکلات شهرستان و استان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز