خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار داد ؛

خودداری از تردد با شناورهای سبک به دلیل شرایط جوی در تنگه هرمز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۵۸۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به مواج شدن تنگه هرمز هم استانی های عزیز از تردد با شناورهای سبک از یکشنبه 18 تا سه شنبه 20 مهر ماه اجتناب کنند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان هرمزگان از امروز یکشنبه با ورود سامانه جوی به آبهای استان، افزایش سرعت باد در محدوده 40 کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا حداکثر 150 سانتیمتر در تنگه هرمز را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی اختلال در تردد شناورهای سبک، اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی در محدوده تنگه هرمز ایجاد خواهد شد.

حسن زاده با اشاره به ورود سامانه افزایش شیو فشاری گفت: همچنین در مدت زمان یاد شده در مناطق شرقی و مرکز هرمزگان شاهد وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی همراه با گرد و خاک، کاهش موقتی میدان دید افقی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا از هم استانی های عزیز در شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد تقاضا می شود از ترددهای غیر ضروری به ویژه در ساعات صبح تا ظهر در ایام یاد شده اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز