خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد؛

تبدیل سبزوار به هاب منطقه‌ای لجستیک کالا/ پیگیری ۶۰ مصوبه برای توسعه غرب خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۵۱۹

سفر استاندار خراسان رضوی به "سبزوار" ۶۰ مصوبه برای حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان به همراه داشت.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدصادق معتمدیان در نشست جمع‌بندی سفر به شهرستان سبزوار که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سبزوار در پیک پنجم کرونا شرایط نگران کننده‌ای داشت که به حمدالله با زحمات همه بخش‌ها مدیریت شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مصوبات این نشست افزود: حدود ۶۰ مصوبه در این جلسه برای توسعه و پیشرفت شهرستان سبزوار در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، اقتصادی و مدیریت شهری تصویب شد که باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: خیلی از سرفصل‌های بودجه‌ای در اختیار وزارتخانه و سازمان‌های ملی است لذا نیاز است ارتباط و تعامل بگیریم تا جذب اعتبار صورت بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بعضی از دستگاه‌ها در جذب اعتبارات کوتاهی می‌کنند و این قابل قبول نیست، افزود: در این شرایط باید مدیریت ریسک پذیری داشته باشیم و از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

وی ابراز کرد: به هر پروژه‌ای اولویت دار در شهرستان این مجوز را می‌دهیم که در قالب ترک تشریفات روند ساخت و تکمیل آن‌ها به پیش برود.

معتمدیان با بیان اینکه در خراسان رضوی بیش از ۳۷۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز ما باید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام باشد تا شاهد استهلاک این پروژه‌ها نباشیم.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تصویب منطقه ویژه اقتصادی سبزوار از مزیت‌های این شهرستان است، گفت: طرحی را در چند ماه گذشته با زحمات فرماندار و سرمایه‌گذار آماده کردیم که شهرستان سبزوار به هاب منطقه‌ای لجستیک کالا تبدیل می‌شود و در این راستا طی این طرح ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز