خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از پروژه های نیتک

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۴۰۱

رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از پروژه های جدید خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد جعفر صدیق دامغانی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این خانه خلاق، آن را الگویی برای تیم های فعال در کشور دانست.

وی در بازدید از استدیوهای نیتک گفت: ماموریت اصلی پارک فاوا وارد کردن شرکت های فعال حوزه ICT  به بازارهای ملی و بین المللی است و در این مسیر شبکه ای از پارک ها، مراکز رشد و شتابدهنده ها با هدف کمک به ایجاد شرکت های جوان و جذب و حفظ نخبگان ایجاد شده است.

صدیق، راه اندازی پارک فاوا در مشهد را الگوی مناسبی برای کل کشور در حوزه محتوای دیجیتال خواند و گفت: مدلی که در مشهد با همکاری بخش خصوصی شکل گرفته قابل تعمیم به کل کشور است.

وی ایجاد زیرساخت های لازم برای تولید محتوای دیجیتال را وجه تمایز پارک فاوا  در مشهد با نمونه های مشابه در کشور خواند و گفت: همه باید در جهت تولید و صادرات محتوای فاخر  تلاش کنیم و این عزم جدی پارک فاواست.

در این بازدید رئیس پارک فاوای وزارت ارتباطات از برخی پروژه های محتوایی شرکت ها و استارتاپ های مستقر در نیتک پارک بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز