خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان مطرح کرد:

افزایش اشتغال در البرز با اجرای بند «الف»تبصره 18 قانون بودجه 1400

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۳۸۸

سرپرست اداره کل اموراقتصادی و دارایی استان البرز در نشست تبیین وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی مشمول دستورالعمل جز (1) تا(9) بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه 1400، گفت: با اجرای بند«الف» تبصره 18 قانون بودجه 1400 بستر مناسبی برای افزایش اشتغال در استان البرز ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا از البرز، فرزاد امیرزاده در نشست تبیین وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی مشمول دستورالعمل جز (1) تا(9) بند (الف) تبصره 18 قانون بودجه 1400 که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و جمعی از مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی مشمول بند الف تبصره18 استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع  جزء1 تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور برای اولین بار به وزارت اموراقتصادی و دارایی واگذار شده است . در این راستا شناسایی ظرفیتهای خالی تولید و تامین مالی پروژه های اولویت دار استانی که درصد پیشرفت بالایی دارند مدنظر است و هدف آن توسعه کارآفرینی ،افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی استانی است.

وی خاطرنشان ساخت: تسهیلات موضوع این دستورالعمل دراستان های با اولویت نرخ بیکاری بالاتر به طرح های کارآفرینی، ایجادی، توسعه ای، تکمیلی و سرمایه در گردش و نیز احیای واحدهای تولیدی از جمله کسب و کار خانگی، واحدهای تولیدی خرد، واحدهای تولیدی کوچک، واحدهای تولیدی متوسط، واحدهای تولیدی بزرگ، شرکت های دانش بنیان و واحدهای تولیدی پیشران قابل تخصیص است.

امیرزاده افزود: دوره بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حداکثر یک سال و تسهیلات ایجادی ، توسعه ای و تکمیلی حداکثر هفت سال شامل دوره مشارکت و تنفس جمعا حداکثر دو سال و دوره بازپرداخت حداکثر پنج سال است.

سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: زمان کوتاهی برای جذب اعتبارات بند (الف) ماده 18 قانون بودجه 1400 فرصت باقی است و دستگاه های متولی باید برای جذب این اعتبارات حداکثر تلاش و همکاری را داشته باشند.

همچنین در این جلسه، جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر لزوم جذب اعتبارات استان البرز از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 تاکید و بیان کرد: دستگاه های اجرایی نسبت به ارائه فراخوان برای شناسایی طرح های اولویت دار و تشکیل کمیته ها بمنظور بررسی طرحها اقدام کرده تا پس از تصویب طرح ها در شورای برنامه ریزی ، بانک ها در اسرع وقت تسهیلات مربوطه را اعطاء کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز