خبرگزاری کار ایران

انتقال ۱۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در شش ماهه اول سال به کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۳۳۰

مدیر منطقه هشت عملیات گاز ایران گفت: ۱۴ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در نیمسال نخست امسال از طریق تاسیسات و خطوط لوله این منطقه انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، فیروز خدائی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: گاز انتقالی از این منطقه جهت مصارف خانگی، نیروگاه ها، صنایع و صادرات بوده و حدود  ۹ میلیارد متر مکعب آن به شرکت های گاز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان تحویل شده است.

وی افزود: این میزان گاز انتقالی از منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در مجموع افزایش ۳۰ درصدی میزان گاز انتقالی، نسبت به مدت مشابه سال۹۹ را نشان می دهد.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران اظهار کرد: به دلیل حساسیت و اهمیت مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف، فعالیت ها در واحد های مختلف عملیاتی با نظم و هماهنگی خاص به صورت شبانه روزی در حال انجام بوده تا هیچ مشکلی از بابت قطع و افت فشار گاز در فصول مختلف سال بوجود نیاید.

خدائی بیان کرد: با در نظر گرفتن افت دما در اوایل نیمه دوم سال و کوتاه بودن فصل کاری در مناطق سردسیر، ضرورت دارد استفاده بهینه از نعمت گاز طبیعی در کشور نهادینه شده و تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از هدر رفت این انرژی پاک، صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز