خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات کشوری هاکی 5 بانوان در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۷۹

رئیس هیأت هاکی استان اردبیل گفت: برای اولین بار در استان، مسابقات هاکی ۵ بانوان کشور از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

صمد عروضی رئیس هیأت هاکی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: استان اردبیل برای اولین بار میزبان مسابقات هاکی ۵ بانوان در کشور خواهد بود. این مسابقات در شهرستان مشگین شهر از ۲۱ تا ۲۴ مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: این بازی ها در قالب هاکی ۵ رده سنی زیر ۲۳ سال، انتخابی تیم ملی بانوان است که تیم هایی از استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، ایلام و گیلان در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رئیس هیأت هاکی استان اردبیل با اشاره به تمرینات منسجم و منظم بانوان ورزشکار استان طی ۶ ماهه گذشته، اذعان کرد: خوشبختانه حضور سرمربی تیم ملی و مدرس بین المللی فدراسیون هاکی در ماه های گذشته در استان باعث ارتقاء بیش از پیش تیم شده است.

این مسئول ورزشی بیان کرد: تمرینات تیم هیأت استان در شهرستان های اردبیل و خلخال انجام شده و تیم آمادگی کامل برای حضور در این رقابت ها را دارا می باشد. از شهرستان خلخال ۳ ورزشکار و از مرکز استان ۷ ورزشکار در این بازی ها شرکت خواهند کرد.

عروضی گفت: رشته هاکی در ۷ شهرستان (اردبیل، خلخال، پارس آباد، کوثر، مشگین شهر، گرمی و سرعین) فعال می باشد که در اکثر این شهرستان ها برنامه استعدادیابی عملیاتی شده و آموزش های لازم نیز در جهت پرورش ورزشکاران توانمند انجام شده است.

وی اذعان کرد: تاکنون ۵۵ کارگاه عملی و تئوری در استان برگزار شده و همچنین در راستای توسعه ورزش هاکی ۸ دوره مربیگری درجه ۳ نیز برگزار گردیده است.

رئیس هیأت هاکی استان از برگزاری لیگ کشوری هاکی در دی ماه و بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: آماده سازی تیم و برنامه ریزی های لازم برای حضور ورزشکاران و تیم های استان در این لیگ ها در حال انجام است.

عروضی یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۱۰ مسابقه داخل استانی در اردبیل، مشگین شهر و خلخال برگزار شده  و یک مسابقه نیز در خارج از استان (در آذربایجان شرقی) به میزبانی تبریز برگزار کرده ایم که بانوان هاکی چمن استان توانستند پیروز این مسابقات شوند.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز