خبرگزاری کار ایران

مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس برگزار شد‌

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۱۶۹

مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، فرماندار، مدیرکل امور شهری استانداری، اعضای شورای شهر بندرعباس، سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، فاطمه جراره رئیس شورای  شهر بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شورای ششم در اولین گام خود شهردار بندرعباس را انتخاب کرد و با حکم وزیر کشور رسما مهدی نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس منصوب شد و انتظار داریم باتوجه به شاخصه‌هایی که مد‌نظر شوراست شهردار بندرعباس در تسهیل در انجام امور اقدام کند تا رضایتمندی مردم شهر بندرعباس را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: بین شهرداری و شورا باید ارتباط تنگاتنگ برای توسعه و آبادانی شهر باشد و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها از اولویت های شهرداری بندرعباس باشد.

 جراره در ادامه بیان کرد: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند تا این مجموعه با مشکل خاصی در زمینه های مختلف شهری روبرو نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، پاسخ بموقع به درخواست های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه از دیگر برنامه های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز