خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

سفر یکروزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به محروم ترین روستای استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۷۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی به منطقه محروم سیلاب و کلوار شهرستان مارگون سفر کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدعلی احمدزاده " استاندار کهگیلویه و بویراحمد بهمراه جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با هدف بررسی آخرین وضعیت رفاهی و معیشتی منطقه زیبا اما محروم سیلاب کلوار شهرستان مارگون این استان سفر یکروزه ای را داشته است.

در این سفر یک روزه ، " جمال معتمدی زاده " مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، " رحمان خادم " مدیرعامل شرکت گاز استان، " قدرت الله ویسی " مدیرکل تعاون روستایی استان، باقر قائمی " فرماندار مارگون و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در این سفر همراهی می کنند.

منطقه سیلاب و کلوار با ۱۷ روستا و جمعیتی افزون بر دو هزار و ۶۰۰ نفر از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد در ۲۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

نقطه محوری و کانون این  ۱۷ روستا، امام زاده شاه غالب(ع) نام دارد که حدود ۱۱۰ کیلومتر از بخش مارگون بویراحمد فاصله دارد.

آخرین نقطه و روستا در منطقه سیلاب وکلوار نیز " ادور " در مرز شهرستان لردگان استان چهار محال و بختیاری است.

سیلاب کلوار مشکلات عدیده ای دارند و از نظر زیرساخت ها با مشکلات زیادی از جمله آب شرب، کشاورزی، بهداشت، جاده، تحصیل دانش آموزان و ... مواجه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز