خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات شنا, شیرجه و واترپلو استان:

هیأت شنای اردبیل در انتظار استخر اختصاصی / فعالیت بدون استخر غیرممکن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۰۹

رییس هیات شنا, شیرجه و واترپلو استان اردبیل خواستار اختصاص یک استخر برای هیات استان شد و گفت: بدون استخر اختصاصی, فعالیت این هیات غیرممکن است.

یعقوب کشاورز رئیس هیات شنا, شیرجه و واترپلو استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایلنا, عنوان کرد: تمامی برنامه ها در رشته شنا نیازمند اختصاص استخر مناسب به این رشته می باشد که متاسفانه این مهم تاکنون محقق نشده است.
وی با بیان اینکه استان های بسیاری دارای چند استخر اختصاصی برای هیات شنای خود هستند, تصریح کرد: به دنبال پیگیری های هیأت استان در این خصوص, فدراسیون شنا طی نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان اردبیل خواستار اختصاص استخر شهید رجب زاده به این هیات شده که متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی انجام نشده است.

رئیس هیأت شنا, شیرجه و واترپلو استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان در استان از قهرمانان نامی کشور و عرصه بین الملل هستند و فردی دغدغه مند در امور هیات ها می باشند, خواستاریم که شخصا به این موضوع ورود کنند.
این مسئول ورزشی اذعان کرد: شناگران بسیار ماهر و توانمندی در استان وجود دارند که در صورت حمایت, قطعا برای استان در کشور و حتی خارج از کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.
وی از فعالیت ۱۰۰ شناگر تیمی در استان خبر داد و گفت: علاوه بر این, ۴۰۰ نفر مربی و حدود ۵۰ داور منتظر حمایت های لازم از این رشته پرطرفدار, مهیج و سالم هستند.
کشاورز پارس آباد و بیله سوار را جزو فعال ترین شهرستان های استان در رشته شنا (قبل از شیوع کرونا) قلمداد کرد و گفت: بسیاری از مسابقات و برنامه های استانی در این دو شهرستان برگزار شده و خوشبختانه دارای استعدادهای بسیار بالایی در شنا می باشند.
رئیس هیأت شنا, شیرجه و واترپلو استان عدم حمایت بخش خصوصی از شنای استان را از عمده مشکلات هیأت استان برشمرد و افزود: در صورت فراهم شدن استخر اختصاصی برای هیات, قطعا فعالیت های ما به صورت گسترده آغاز خواهد شد و به دنبال آن اسپانسرهای متعددی از این رشته حمایت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز