خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور مالیاتی استان:

مودیان مالیاتی قزوین برای ارائه اظهارنامه فصل تابستان تا 17 مهر مهلت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۳۱۴

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مؤدیان مالیاتی برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان ۱۴۰۰ تا 17 مهر ماه مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید حوائج با اشاره به مهلت ارسال اظهار نامه‌های مالیاتی گفت: مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مودیان مالیاتی حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه کنند؛ اما با توجه به اینکه روز پنج شنبه ۱۵ مهرماه، مصادف با شهادت امام رضا (ع) و تعطیل رسمی است آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه دوم (تابستان) ۱۴۰۰ روز شنبه ۱۷ مهرماه خواهد بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: مؤدیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان ۱۴۰۰ را تا پایان مهلت مقرر ارائه نکنند، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرائم قانونی خواهند شد.

وی عنوان کرد: مؤدیان می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی در این ارتباط را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

حوائج گفت: امکان صدور قبوض الکترونیکی نقدی با شناسه واریز ۳۰ رقمی نیز در سامانه مالیات بر ارزش افزوده از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۱ برای مودیان فراهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز