خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری قزوین خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی 75 درصدی فاز دوم کمربندی نسیم شمال قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۲۵۹

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: اجرای فاز دوم کمربندی نسیم شمال به پیشرفت فیزیکی 75 درصدی رسیده و باتوجه به تاثیر این پروژه در کاهش ترافیک، ادامه روند به سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد علمی با اشاره به روند اجرای فاز دوم کمربندی نسیم شمال گفت: این پروژه تا کنون 75 درصد پیشرفت داشته و خاکبرداری و تخریب آسفالت به طول ۱۰ هزار مترمکعب صورت گرفته و با توجه به تاثیر این پروژه در کاهش ترافیک، ادامه روند به سرعت در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین ادامه داد: تثبیت بستر در فاز دوم طرح به طول بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مترمکعب انجام شده است تا ماندگاری بیشتر طرح را بعد از اجرا شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: همچنین در این پروژه خاک سیمان به طول هشت هزار و ۷۵۰ متر مربع و زیرسازی تثبیت شده با سیمان به طول هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع اجرا شده است.

این مسئول اضافه کرد: رویه بتنی باند غربی و شرقی هر کدام به ترتیب به طول یک هزار و ۷۰۰ و یک هزار و ۳۸۰ مترمکعب نیز انجام شده است و مراحل اجرای کار همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم پروژه به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر از تقاطع تاکستان تا میدان خلیج فارس است و مجموع اعتبار فاز یک و دو این پروژه نیز بیش از ۳۷۰ میلیارد است.

علمی با بیان اینکه تأمین نشدن به موقع نقدینگی یکی از علل کندی اجرای پروژه است، خاطرنشان کرد: به رغم این مشکلات پروژه عملیات اجرای این طرح همچنان در حال انجام بوده و پیشرفت ریالی این پروژه حدود ۱۲ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز