خبرگزاری کار ایران

در قالب ۵۹ قرارداد انجام شد؛

واگذاری 43 هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در استان اردبیل / کمبود زمین مشکل جدی شرکت شهرک‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۲۱۸

​مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از 43 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: این حجم از واگذاری ها در قالب 59 قرارداد صنعتی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش چشمگیری برخوردار بوده ایم.

وی ادامه داد: در شهرک های صنعتی استان از بابت واگذاری زمین صنعتی در فشار بسیار شدیدی قرار داریم چرا که در برخی از شهرک ها و نواحی صنعتی، زمین قابل واگذاری یا به اتمام رسیده و یا در شرف اتمام است.

اهلی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل، ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید در سطح استان است که این شرکت به طور جد پیگیر این موضوع از طرق مختلف است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، مشکل تامین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه سرمایه گذاران بیشتر مایل به سرمایه گذاری در مراکز استان ها هستند که متاسفانه در حال حاضر زمین صنعتی که قابل واگذاری به سرمایه گذاران باشد در مرکز استان نداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز