خبرگزاری کار ایران

تا اوایل هفته آینده؛

دمای مناطق سردسیر قزوین تا 5 درجه زیر صفر کاهش می‌یابد/ هشدار هواشناسی به کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۹۷

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: تا اوایل هفته آینده شاهد کاهش دما در سطح استان خواهیم بود و دما در مناطق سردسیر تا پنج درجه زیر صفر و در سایر مناطق تا آستانه پنج درجه کاهش خواهد یافت.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: با استقرار هوای خنک تا اواسط هفته آینده بویژه در پایان هفته جاری و روزهای ابتدایی هفته آینده کاهش نسبی دما را در سطح منطقه خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: دما در مناطق سردسیر تا پنج درجه زیر صفر و در سایر مناطق تا آستانه پنج درجه کاهش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: برای امشب و صبح فردا با با گذر موج از سطح استان شاهد افزایش ابر بوده و در برخی مناطق بویژه ارتفاعات بارش‌های پراکنده و خفیف را پیش رو خواهیم داشت.

بهروزی ادامه داد: وزش بادهای شمالی نیز تا اوایل هفته آینده بویژه در کاناتل بادی استان تداوم خواهد داشت و لازم است صیفی کاران و ذرت کاران باتوجه به ماهش دما مدیرت لازم را داشته باشند.

وی گفت: کمینه دمای استان بامداد امروز با 2 درجه در آوج و بیشینه دما نیز ظهر دیروز با 28 درجه در آبیک به ثبت رسید، دمای هوای قزوین نیز بین 7 و 26 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز