خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج خبر داد؛

ردصلاحیت سرپرست شهرداری دوگنبدان تنها پس از ۴۸ ساعت انتخاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۳۳

بنا به گفته یک منبع آگاه که نخواست نامش فاشود سرپرست شهرداری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها پس از دو روز ردصلاحیت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، روز دوشنبه دوازدهم مهرماه جاری با حضور اعضای شورای شهر، " وحید نشاطی " با هفت رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

نشاطی که تنها ۴۸ ساعت مسئولیت سرپرستی شهرداری دوگنبدان را برعهده داشت و در این مدت، ۲۴ ساعت آن تعطیل رسمی بوده،  نامه ردصلاحیت خود را دریافت  کرد.

دلیل ردصلاحیت سرپرست شهرداری دوگنبدان، نداشتن حٌکم رسمی اشتغال عنوان شده است.

نشاطی، پس از رد صلاحیت مسعود ظفری شهردار دوگنبدان، روز دوشنبه دوازدهم مهرماه از سوی شورای شهر دوگنبدان سرپرست شهرداری شده بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، به نظر می رسد انتخاب شهرداران جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برخلاف تمام ادوار گذشته، این بار با دقت و نظارت بیشتری صورت می گیرد.

توجه به مُر قانون در انتخاب شهرداران جدید در این استان می تواند نقطه شروع خوبی برای انتخاب دقیق و اصولی این مسئولیت شهری باشد و آن را باید به فال نیک گرفت.

انتخاب شهرداران براساس قانون و حمایت از اجرا کنندگان این قانون به طور حتم، بسیاری از مشکلات مدیریتی شهری و انحراف های قانونی را کم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز