خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

بدعهدی اداره کل ارتباطات استان در خصوص نصب دکل در ۳۲ روستای خلخال / امکان تحصیل مجازی در این روستاها ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۱۹

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در ۳۲ روستا از روستاهای شهرستان خلخال قرار بود دکل جدید نصب شود و دکل ها ارتقا یابد تا بلکه مشکلات پوشش تلفن همراه و اتصال مدرسه ها به سامانه شاد تسهیل شود که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا, سید غنی نظری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در گفت و گو با شبکه استانی سبلان با گلایه از عملکرد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل, عنوان کرد: در ۳۲ روستا از روستاهای شهرستان خلخال قرار بود دکل جدید نصب شود و دکل ها ارتقا یابد که تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر افزود: مردم روستاهای خلخال با مشکلات جدی پوشش تلفن همراه مواجه هستند؛ در این میان مساله اصلی, مشکل اتصال دانش آموزان و مدارس به اپلیکیشن شاد می باشد که آسیب های بسیاری را به بخش آموزش وارد کرده است.

نظری گفت: گزارش هایی می‌دهند که ۲۰۰ مدرسه به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل است اما متاسفانه احساس می‌کنم در اداره کل فناوری اطلاعات کم کاری هایی وجود دارد و باید این اداره کل سریعا خطاهای خود را جبران کنند. 

وی اذعان کرد: نزدیک به یک سال است به بنده قول داده اند دکل های جاده فیروز آباد به خلخال نصب می‌شود متاسفانه تاکنون از وعده هایشان هیچ خبری نیست.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز