خبرگزاری کار ایران

ایلنا از اردبیل خبر می‌دهد؛

اولتیماتوم نهایی دادستان اردبیل به عوامل اجرایی پل قدس/ کل پروژه تا پایان آبان‌ماه تکمیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۲۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: پروژه پل قدس باید تا پایان آبان‌ماه تکمیل شود که در صورت عدم تحویل پل از سوی پیمانکار، برخوردهای لازم از سوی دستگاه قضایی اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ظهر امروز در بازدید از پروژه پل قدس عنوان کرد: عرشه اصلی پل قدس طبق وعده پیمانکار و عوامل اجرایی حداکثر تا اواخر هفته آتی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی نواسانات بازار، تحریم ها و تعلل برخی از دستگاه ها و مسئولین را عامل اصلی تاخیر در احداث این پل عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه حدود دو ماه پیش، دادستانی وارد موضوع شد و پرونده ای در این خصوص در بازپرسی تشکیل شد، روند اجرایی پل تسریع شده و خوشبختانه امروز شاهد هستیم که عرشه اصلی پل قدس از سوی شرکت هنزا تکمیل شده و مراحل آسفالت ریزی را سپری می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل تاکید کرد: در صورتیکه اتمام عملیات اجرایی پل با تاخیر مواجه شود، دستگاه قضایی به صورت جدی پیگیر موضوع خواهد بود و در راستای دفاع از حقوق بیت المال با عاملان موضوع برخوردهای لازم بدون مماشات صورت می گیرد.

 در این بازدید مقرر شد پروژه پل قدس تا پایان آبان ماه سالجاری به صورت کامل تکمیل و آماده بهره برداری شود که در این خصوص دادستان اردبیل یکم آذرماه بازدید نهایی را از این پروژه انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز