خبرگزاری کار ایران

افزایش ۳۱ درصدی سفر با اتوبوس در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۶۵۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تعداد سفرهای جاده ای با ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۱ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، جواد وحدتی فرد افزود: در نیمه نخست امسال ۵۸۹ هزار و ۳۷۴ سفر با ناوگان مسافربری جاده ای این استان انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴۰ هزار سفر افزایش داشت.

وی ادامه داد: با این حال تعداد مسافر جابه‌جا شده در این مدت فقط چهار درصد افزایش داشته است و شمار مسافرانی که در نیمه نخست امسال از این استان برای آنها بلیت سفر با ناوگان مسافربری جاده ای صادر شده به ۶ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این امر نشان می‌دهد مردم نسبت به شیوع کرونا بی تفاوت شده و سفرها را از سرگرفته اند البته سفرها همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده و ناوگان مسافربری با ظرفیت کمتری مسافر سوار کرده‌اند.

خراسان رضوی هفت هزار و ۴۰۰ راننده و پنج هزار و ۳۰۰ دستگاه ناوگان مسافربری عمومی جاده ای دارد.

در حالی که تعداد مسافران جابه‌جا شده با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در این استان طی دوره شیوع کرونا ماهانه حدود یک میلیون مسافر و در ۶ ماه نخست امسال ۶ میلیون مسافر بود این رقم پیش از آغاز کرونا و اعمال محدودیت های ناشی از آن سالانه حدود ۲۰ میلیون مسافر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز