خبرگزاری کار ایران

تست شیرهای اطمینان ایستگاه تقویت فشار گاز آبشیرین به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۷۴

مدیر منطقه 6 عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت آمیز عملیات سرویس، تست و تعمیر شیرهای اطمینان ایستگاه تقویت فشار گاز آبشیرین در اواخر شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علیرضا عربلو گفت: شیرهای اطمینان با هدف جلوگیری از افزایش فشار بیش از حد طراحی، روی مخازن تحت فشار یا خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرند و گاز با فشار بیش از حد، ممکن است موجب بروز رخدادهای زیان آور شود و شیر اطمینان می تواند از رخ دادن این فجایع جلوگیری و از انسان ها، محیط زیست و تاسیسات و تجهیزات محافظت کند.

عربلو ضمن اشاره به انجام این عملیات که در فصل تابستان و گرمای شدید هوا و همچنین تهدید ابتلای همکاران به ویروس کرونا به اقدامات انجام شده در این عملیات پرداخت و تصریح کرد: تعداد ۲۳ عدد شیر اطمینان در سایزهای 2، 3 و 8 اینچ از روی مخازن و تاسیسات CGS باز و سپس با انتقال به کارگاه تعمیرات بر روی دستگاه تست بنچ قرار گرفته و در حضور کارشناس واحد بازرسی فنی تست شد و بعد از دریافت گواهی صلاحیت کاری، مجددا در موقعیت خود نصب و در سرویس قرار گرفت.

مدیر منطقه در پایان عنوان کرد: ایستگاه تقویت فشار گاز آبشیرین وظیفه افزایش فشار گاز دریافتی و هدایت آن به تاسیسات بعدی را داشته و از لحاظ اولین مرکز تقویت فشار گاز روی خط لوله 24 اینچ سرخون/رفسنجان، از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز