خبرگزاری کار ایران

راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۵۹

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از راه اندازی نانوایی های سیار در کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی در جلسه شورای آرد و نان‌شهرستان‌ با بیان اینکه فعالیت نانوایی های سیار کمک بزرگی به رفع کمبود و یا تامین نان مورد نیاز مردم در برخی از نقاط شهر است اظهار داشت: ممکن است نانوایانی به دلیل پایان قرار داد اجاره و یا فوت صاحب سهمیه آرد  نتوانند به کار ادامه دهند و این مردم منطقه هستند که درگیر مشکلات می شوند.

وی افزود: متقاضیان اجرای طرح نانوایی سیار  می توانند با مراجعه به اتحادیه نانوایان و خبازان کاشان درخواست خود  مبنی بر راه اندازی نانوایی سیار ارایه دهند.

خاندایی تاکید کرد: دستور العمل ها در خصوص راه اندازی نانوایی سیار دقیقا شبیه مقررات نانوایی های ثابت است؛ با این تفاوت که تجهیزات داخل کانکس بوده و محل استقرار تغییر می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان حضور این نانوایی ها در زمان وقوع حوادث پیش بینی نشده مانند سیل و زلزله مفید را دانست و افزود: وجود نانوایی سیار در مناطقی از کاشان که امکان اجاره و یا خرید مغازه به علت قیمت بالای اجاره بها و یا ارزش زمین برای نانوا وجود ندارد و یا فاصله نانوایی ها از یکدیگر زیاد است قععا  کارگشا و مناسب خواهد بود.

خاندایی در ارتباط با تعیین تکلیف سهمیه آرد نانوایانی که فوت شده و یا درگیر اختلافات خانوادگی و یا قضایی شده یادآور شد: در صورتی که پخت این نانوایی ها با  تاخیر مواجه شود به منظور کمک به ساکنینی که در منطقه جغرافیایی این نانوایان قرار گرفته اند، سهمیه آنان پس از تعیین ضرب العجل به فرد دیگری واگذار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز