خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شهردار چرام ردصلاحیت شد/ شورای ششم یاسوج در آستانه انحلال/ شورای دوگنبدان قول معرفی شهردار داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۴۲

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ردصلاحیت شهردار چُرام در این استان خبرداد و اظهارداشت: شهردار پیشنهادی اعضای شورای این شهر بدلیل مغایرت مدرک تحصیلی و نبود رزومه مدیری تی کافی ردصلاحیت شده است.

عیسی شهامت در گفت و گو با ایلنای یاسوج گفت: به دلیل عدم احراز صلاحیت شهردار چُرام به شورای این شهر اعلان شد که در کمترین زمان ممکن گزینه دیگری را برای شهرداری معرفی کنند.

شورای ششم یاسوج در آستانه انحلال

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعمال ماده 91 قانون ( انحلال شورا) و یا اعمال ماده 92 قانون(سلب عضویت اعضای متخلف)  برای ششمین شهر یاسوج مرکز این استان در صورت ادامه روند کنونی خبر داد.

شهامت گفت: براساس قانون چون تاکنون جلسات تحلیف شورای ششم شهر یاسوج به حدنصاب نرسیده، انحلال یا سلب عضویت اعضای متخلف برای  این شورا در صورت عدم تمکین به قانون اعمال خواهد شد.

وی از رایزنی‌های مستمر و متعدد برای تحلیف این شورا از سوی مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه برخی از اعضای این شورا همراهی های لازم در اجرای تحلیف و شروع وظایف قانونی خود  را ندارند و همین امر باعث بروز مشکلات زیادی برای پرسنل شهرداری و مردم شده است. 

مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منتخبان شورای ششم یاسوج گفته‌ایم اگر به قانون تمکین نکنند و نسبت به تشکیل هیات رئیسه شورا و انتخاب شهردار و معرفی نمایندگان خود در کمیسیون‌های شهرداری اقدام نکنند ناگزیر هستیم از اختیارات و وظایف قانونی خود استفاده کنیم 

شورای دوگنبدان قول معرفی شهردار داد

شهامت از وعده معرفی سرپرست جدید شهرداری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط اعضای شورای ششم این شهرهم خبرداد و اظهارداشت: برای معرفی شهردار جدید این شهر به اعضای شورا تذکرات لازم داده شده است.

وی گفت: در صورت عدم انجام وظایف قانونی شورای شهر دوگنبدان، استانداری نیز از ظرفیت قانونی خود جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در خدمات رسانی  به مردم شریف شهر دوگنبدان استفاده حداکثری را خواهد کرد و با متخلفان  برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز