خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

وجود هزار و 300 واحد تولیدی در نواحی و شهرک های صنعتی سمنان / تعطیلی برخی از واحدها به دلیل نبود نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۸۹

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه حدود ۱۳۰۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان وجود دارد، تصریح کرد: برخی از این واحدها با ظرفیتی کمتر از ظرفیت اسمی مشغول به فعالیت و برخی نیز با نبود نقدینگی و فرسودگی ماشین آلات به حالت تعطیل درآمده‌اند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا هاشمی در حاشیه بازدید از واحد تولیدی فروسیلیس ایران و گروه صنعتی سازان مستقر در شهرک صنعتی سمنان اظهارکرد: بازدید میدانی از صنایع مستقر در شهرک صنعتی سمنان در راستای نامگذاری شعار سال، گام دوم انقلاب و سیاست‌های دولت به منظور رفع موانع و پشتیبانی از تولید انجام شد.

محمدرضا هاشمی گفت: بازدیدهای میدانی به صورت هفتگی و پس از این بازدیدها، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید انجام می‌شود.

وی با اشاره به میزان اشتغال واحدهای فروسیلیس و صنعتی سازان، بیان کرد: بحث نقدینگی و مسائل دستگاه‌های خدماتی از جمله دغدغه‌های این واحدها بود و در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شود.

استاندار سمنان تصریح کرد:  همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند در حال حاضر کشور در جنگ اقتصادی است حتما باید در بحث واحدهای صنعتی ورود جدی داشته باشیم.

هاشمی یادآور شد: تمام تلاش مان را برای فعال کردن واحدهای صنعتی راکد و افزایش ظرفیت واحدها بکار می‌گیریم و اگر سرمایه‌گذاران در مسیر تولید مانعی داشته باشند، موانع برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز