خبرگزاری کار ایران

تأکید دستگاه قضایی قزوین بر جلوگیری از تشکیل پرونده برای بخش صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۹۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مهمترین رویکرد دستگاه قضایی این است، که تا حد امکان از تشکیل پرونده برای بخش صنعت و تولید جلوگیری شود؛ زیرا این موضوع پیامدهای زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمد قاسمی در هفتاد و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که دراستانداری قزوین برگزار شد، گفت: در استان قزوین با تلاش‌ها، تعامل و همکاری خوب دستگاه قضایی با استانداری و مدیران صنعت گام‌های مهمی در حمایت از تولید برداشته شده که در دوره ریاست جدید قوه قضاییه این روند شتاب بیشتری خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: بر این باوریم که در شرایط کنونی باید برنامه‌های حمایتی از بخش صنعت و تولید تداوم بیشتری یابد، تا بتوان با کمک همدیگر مشکلات را مرتفع نمود و یا آنها را به حداقل رساند، تا چرخ تولید و اقتصاد کشور متوقف نشود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دستگاه قضایی این است، که تا حد امکان از تشکیل پرونده برای بخش صنعت و تولید جلوگیری شود؛ زیرا این موضوع پیامدهای زیادی دارد و از آنجایی که رسیدگی به دعاوی زمان‌بر بوده و گاهاً به دلایل مختلف دچار اطاله دادرسی می‌شود، بخش صنعت، جامعه و حاکمیت هزینه‌های سنگینی را متحمل خواهد شد.

این مقام قضایی استان قزوین ادامه داد: دستگاه قضایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی تلاش خواهد کرد تا مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران به حداقل برسد و تا حد ممکن مسائل این حوزه خارج از پرونده قضایی مرتفع شود.

وی اظهار کرد: در سفر ریاست قوه قضاییه به دلیل فرصت کم و شرایط کرونا نتوانستیم از دیدگاه تعداد زیادی از صنعتگران بهره‌مند شویم و از این بابت عذرخواهیم؛ لذا دیدگاه‌ها و مطالبات صنعتگران استان را به صورت بسته‌ای آماده شده تا به ریاست قوه ارائه شود و برای آن‌ها تدابیر لازم پیش‌بینی و اتخاذ شود.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در ادامه یادآور شد: تاکید ریاست قوه قضاییه چه در دوره گذشته و چه دوره جدید حمایت همه جانبه از بخش صنعت و تولید است و خوشبختانه اقدامات انجام شده در استان نیز مورد توجه قرار گرفت و مصوبات نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در راستای تسهیل و رفع موانع تولید برای حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای قابل توجه بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: ریاست قوه قضاییه بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف تاکید داشتند و تلاش دستگاه قضایی استان نیز بر این است، تا این رویکرد در استان عملیاتی شود، تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های جامعه بسیاری از مسائل و مشکلات  را حل و فصل کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز