خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۵۹

استاندار خوزستان گفت: برای رفاه حال مردم استان برنامه ریزی شده است ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود.

به گزارش ایلنا، صادق خلیلیان گفت: اجرای طرح توسعه مسکن در استان وابسته به تامین زمین است که تا ۵۰ درصد هزینه اولیه را کاهش دهد که خوشبختانه زمینه برای تامین زمین فراهم شده است.

وی افزود: در مدت یک‌ماه اخیر دومین سفر وزیر نیرو به خوزستان است تا از وضعیت پروژه‌های فاضلاب و آبرسانی مطلع شود.

خلیلیان با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در خوزستان تا ۲ سال آینده با برنامه ریزی‌هایی که در حال انجام است به زیر ۱۰ درصد خواهد رسید ادامه داد: دولت سیزدهم به دنبال اجرای کار و عمل است و تلاش را در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: یکی از این حوزه‌ها بهبود شرایط آب شرب مردم خوزستان است که ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح کوتاه مدت آبرسانی غدیر (در مدت زمان هشت ماه) در نظر گرفته شده است.

در ادامه این نشست نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: رهاسازی بی رویه آب برای تولید برق در خوزستان ظلم به مردم و کشاورزان است.

مجتبی یوسفی افزود: برای تامین منابع پروژه فاضلاب اهواز تلاش کردیم و اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شد.

قرار بود قرارگاه خاتم ۲۵ درصد اعتبار فاضلاب اهواز را پرداخت کند که هنوز انجام نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز