خبرگزاری کار ایران

انتقال نیروها و تجهیزات به منطقه رزمایش خیبر در کمتر از ۴۸ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۱۶

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت توانستیم نیروها و تجهیزات را از شمال غرب کشور به منطقه رزمایش فاتحان خیبر منتقل کرده و رزمایش را با موفقیت اجرا کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی حاجیلو در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: رزمایش فاتحان خیبر با به کاری گیری بخشی از توان یگان های عمده شمال غرب کشور از جمله یگان های مستقر در استان های قزوین، مرکزی، تهران، گروه پهپاد نزاجا و هوانیروز انجام شد.

وی افزود: رزمایش ها معمولا مرحله تکمیلی آموزش ها هستند و چون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرتباً در حال بروزرسانی ساختار و تجهیزات و توسعه دانش نظامی است، لذا در جهت هماهنگی ساختار جدید، آموزش ها و نیروها، لازم است در رزمایش های مختلف کارایی این بروزرسانی ها در میدان عمل تمرین شوند.

امیر سرتیپ حاجیلو ادامه داد: ما طبق دستوراتی که از سلسله مراتب فرماندهی دریافت می کنیم و در نقاط مختلفی که تشخیص داده شود رزمایش را اجرا می کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت:واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که هم پایبند به حسن همجواری است و هم به مالکیت حاکمیتی و ارضی همه کشورها احترام می‌گذارد. کشورمان سابقه تعرض و آغاز جنگ علیه هیچ کشوری را ندارد گرچه متاسفانه از سوی برخی از همسایگان مورد تهدید قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال‌غرب اذعان کرد : زمان صلح و آرامش است و ملت ها هیچ اختلافی ندارند ولی اگر کسی حرکتی خلاف اصول در منطقه و مرزهای ما داشته باشد بدون شک برخورد خواهد شد و اجازه تحرک رژیم صهیونیستی را در منطقه نخواهیم داد و باید از منطقه خارج بشوند. 

امیر حاجیلو به دشمنان جمهوری اسلامی ایران هشدار داد : اگر کسی و یا کشوری نگاه نامحرمی به مرزهای ما داشته باشد به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز