خبرگزاری کار ایران

ترافیک روان در مسیر ارتباطی مهران - ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۵۲۱

سرپرست پلیس راه ایلام گفت: تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی این استان بویژه جاده مهران - ایلام در شرایط خوبی بوده و هم اکنون به شکل روان در جریان است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: آخرین وضعیت ترافیکی در محور‌های ترافیک روان در مسیر ارتباطی مهران - ایلام، ایلام - مهران، حمیل - ایلام و ایوان - ایلام و برعکس در شرایط مناسبی قرار دارد و تا این لحظه ترافیک عادی و روان جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات به زائران و تسهیل در بازگشت آن‌ها به استان‌های مبداء پلیس راه از آمادگی کامل برخوردار و تمهیدات لازم برای بازگشت کامل زائران اندیشیده شده است.

سرپرست پلیس راه ایلام با اشاره به بیشترین میزان تردد خودرو‌ها در روز‌های اخیر یادآور شد: در این روز بیشترین حجم تردد خوردو‌ها در مسیر ایلام - مهران به ثبت رسیده است.

سرهنگ کهزادی از استقرار ۷۰ تیم گشتی کمکی از استان‌های مختلف در تمامی محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: پلیس با استقرار گروه‌های کنترل و فعال کردن دوربین‌های ثابت و سیار کنترل سرعت و بکار گیری تمام توان و تجهیزات سایر دستگاه ها، حرکات و رفتار‌های ترافیکی رانندگان را رصد می‌کند.

وی به رانندگان و زائران توصیه کرد: در طول مسیر به شهر‌های محل سکونت ضمن همکاری با پلیس، از حرکات مخاطره آمیز و حادثه ساز که منجر به حوادث می‌شود پرهیز کنند و صبر و حوصله در رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 بنا به توافق دولت عراق با ایران مرز مهران برای بازگشت زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز