خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با مدیریت شهری مطرح کرد؛

فقط دولت عوض شده ؛ مصلحت باشد در سنگری دیگر خدمت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۹۳

استاندار اصفهان گفت: سعی ما این بود که از همه نیروها و ظرفیت برای حل موضوعات استفاده کنیم که یکی از جلوه های آن جلسه با همه چهره‌ها با انواع مختلف گرایش های سیاسی برای حل مسئله آب اصفهان بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شهردار و رئیس شورای شهر با استاندار اصفهان دیدار و بر ادامه همکاری و تعامل میان مدیریت کلان استان و مدیریت جدید شهری تاکید کردند.

عباس رضایی استاندار اصفهان در دیدار شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان،اظهار کرد: ما همه سربازان نظام جمهوری اسلامی هستیم و اکنون فقط دولت عوض شده است و باید اگر مصلحت باشد، در سنگری دیگر خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه طی 35 ماه حضورم در استانداری اصفهان به هیچ مسئله دید و نگرش سیاسی نداشتم، گفت: سعی ما این بود که از همه نیروها و ظرفیت برای حل موضوعات استفاده کنیم که یکی از جلوه های آن جلسه با همه چهره ها با انواع مختلف گرایش های سیاسی برای حل مسئله آب اصفهان بود.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای تیم جدید مدیریت شهری اصفهان، اظهار کرد: حاضرم حاصل 35 ماه تجربه خود در موضوعات مختلف از جمله آب را در اختیار مدیریت شهری جدید قرار دهم.

مدیریت شهری از حاشیه ها دور خواهد ماند

در ادامه، علی قاسم زاده شهردار اصفهان خطاب به استاندار اصفهان اظهار کرد: همت شما در حل مسائل استان اصفهان به خصوص موضوع آب، فارغ از خط کشی‌های سیاسی، جای تقدیر دارد. در پایان کار فقط کارنامه‌ای از افراد باقی می ماند که باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند.

وی افزود: امیدوارم آگاهی جامعه از بازی‌های سطحی بالاتر بیاید و منافع کشور مدنظر قرار گیرد، چراکه بخش عمده‌ای از انرژی افراد صرف حاشیه‌ها می‌شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هدف ما این است که از حواشی به دور بوده و منشاء خدمت به مردم باشیم.

 

 

 

.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز