خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل شهادت مأمور یگان امداد بندرعباس در کمتر از 48 ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۲۰

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و قاتل شهید جان برکف یگان امداد بندرعباس، شهید مجتبی سالارنسب طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی و پلیسی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی درگیری مسلحانه طایفه ای بابت اختلافات مربوط به سنوات گذشته که منجر به شهادت شهید بزرگوار مجتبی سالارنسب شد، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، کارگروهی جهت شناسایی و دستگیری عاملان شهادت تشکیل شد.

وی افزود: کارآگاهان زبده پلیس پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی و اقدمات پیچیده پلیسی، هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را در شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم قصد خروج و متواری شدن به کشورهای همسایه را داشت، تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل چند اکیپ مجرب به مخفیگاه متهم اعزام و قاتل این شهید گرانقدر ناجایی را در کمتر از 48 ساعت طی یک عملیات ضربتی و وغافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش درجه یک شهرستان است، تصریح کرد: در سوابق نامبرده جرائم مختلفی از قبیل ضرب و جرح، تیراندازی های متوالی و منجر به جرح و همچنین محکوم متواری به اتهام حمل بیش از یک و نیم تن مواد مخدر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز