خبرگزاری کار ایران

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛

۱۳ هزار جلد کتاب، هدیه پتروشیمی جم به کتاب‌خانه‌های مدارس جنوب استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۰۳۰

پتروشیمی جم در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، ۱۳ هزار جلد کتاب به مدارس شهرستان های کنگان، جم و عسلویه اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر، این اقدام در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌های مدارس و اقدامات فرهنگی مبتنی بر توسعه در مناطق پیرامونی انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در آیین ویژه ای که شب گذشته به منظور اهدای کتب در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان جم برگزار شد، گفت: پیشرفت و توسعه‌ محصول مطالعه و آموزش‌ است.

عبدالحسین اعتماد افزود: امروز به واسطه توجه ویژه پتروشیمی جم به کتاب و کتابخوانی و اهدای ۱۳ هزار جلد کتاب به اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در این مکان جمع شده‌ایم تا ضمن تحویل کتب به ادارات یاد شده، از این حرکت بزرگ فرهنگی تقدیر کنیم.

یک کار بزرگ فرهنگی از دل یک مجموعه صنعتی

 

معاون آموزش۱۳ هزار جلد کتاب، هدیه پتروشیمی جم به کتاب‌خانه‌های مدارس جنوب استان بوشهر و پرورش شهرستان جم نیز با ابراز خرسندی از توجه پتروشیمی جم به حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: اهدای کتاب بهترین فعالیتی است که می‌تواند به رشد دانش آموزان کمک کند و ارزشمندتر اینکه این کار بزرگ فرهنگی از دل یک مجموعه صنعتی اتفاق افتاده است.

گفتنی است این آیین با حضور تعدادی از دانش‌آموزان و اهدای کتاب به آنان همراه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز