خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای خبر داد؛

تخصیص ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار به بخش قضایی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۰۰۶

رئیس قوه قضاییه گفت: در زمینه بودجه ۱۵۶ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد که به سازمان زندان‌ها، پزشکی قانونی و سایر سازمان‌ها و بویژه دادگستری تخصیص یابد تا کارکرد بهتری داشته باشند و ۳۲ میلیارد آن از بودجه استانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری پایان سفر خود به استان قزوین که شامگاه پنجشنبه برگزار شد، گفت: توفیقی حاصل شد در استان قزوین که دارای مردمی متدین و عالم پرور و سوابق دیرینه تاریخی، مذهبی و فرهنگی همراه با تعدادی از معاونان حضور پیدا کنیم.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: تعدادی از معاونین، رئیس دیوان عالی کشور و دادستان کشور با مردم استان به صورت حضوری دیدار داشتند، جلسه‌ای نیز با صنعتگران و نخبگان که در صف مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند برگزار شد.

وی بیان کرد: جلسه‌ای نیز با خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شده، دیدار با کارکنان دادگستری و اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های سفر به استان قزوین بود که مسائل مختلف شنیده شد.

رئیس دستگاه قضا افزود: قزوین با دارا بودن بیش از سه هزار واحد صنعتی استانی است که قطب صنعتی است و تعدادی از این صنعتگران موفق هستند و در مجموع باوجود اینکه قزوین یک درصد از کشور را تشکیل می‌دهد چهار درصد از بهره‌وری کشور را تشکیل می‌دهد.

وی عنوان کرد: پس از بررسی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود قرار شد باتوجه به سختی‌های موجود در زمینه بودجه ۱۵۶ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد که به سازمان زندان‌ها، پزشکی قانونی و سایر سازمان‌ها و بویژه دادگستری تخصیص یابد تا کارکرد بهتری داشته باشند و ۳۲ میلیارد آن از بودجه استانی است.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته و بودجه تخصیص یافته قدمی برای حل مشکلات پایه ریزی شود و امیدواریم دستگاه قضایی در تحقق عدالت و مبارزه جدی‌تر با فساد و بدون تبعیض و حمایت از اقشار محروم جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز