خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

قضات تا جایی که امکان دارد از صدور حکم بازداشت برای محکومان پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۷۳

دادستان کل کشور گفت: تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های مهم دستگاه قضا است و لازم است ضابطین قضا آموزش دیده و بر انجام فعالیت آن‌ها نظارت داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه نشست قضایی دادسرای استان قزوین که بعد از ظهر امروز برگزار شد، گفت: توجه به این نکته ضروری است که قضات از جایگاه مهمی برخوردار هستند باید تا جایی که امکان دارد از صدور حکم بازداشت برای محکومان پرهیز کرده و برای آن‌ها قرارهای مناسب صادر کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های مهم دستگاه قضا است و لازم است ضابطین قضا آموزش دیده و بر انجام فعالیت آن‌ها نظارت داشت.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که تحول در قوه قضاییه بدون باور داشتن به تحول در بدنه دستگاه قضا امکانپذیر نیست؛ همچنین رفع اشکالات موجود برای ایجاد تحول ضرورت دارد.

این مقام قضائی  ادامه داد: در حال حاضر هنوز نتوانسته‌ایم در زمینه حقوق عامه آنطور که باید عمل کنیم اما می‌توان برای این کار برنامه ریزی و اولویت بندی کرد.

منتظری گفت: قضاوت از جمله مشکل‌ترین کارها است لازم است در حکومت اسلامی زندگی قضات تامین شود تا بدون دغدغه و به خوبی قضاوت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز