خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پروش استان خبر داد:

ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس مناطق محروم استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۹۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای توزیع عدالت آموزشی بیش از 856 میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای استفاده در مدارس مناطق محروم استان قزوین ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسنعلی اصغری گفت: در راستای توزیع عدالت آموزشی بیش از 856 میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای استفاده در مدارس مناطق محروم استان قزوین ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: با محدودیت‌های اعتباری که در آموزش و پرورش وجود دارد برای تامین نیازها به کمک نهادها و سازمان ها و خیرین هم نیازمندیم تا کارها شتاب گیرد.

وی عنوان کرد: باید بتوانیم همه دستگاه‌ها را پای کار بیاوریم و دست اندرکاران احساس مسئولیت بیشتری کنند و کمک ما باشند تا برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: برای این که کسی از تحصیل عقب نماند باید بتوانیم امکانات آموزشی مناسب را در همه مدارس و مناطق تامین کنیم در غیر این صورت با آسیب‌های جدی مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به جایگاه دستگاه‌های مختلف در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی همکاری دستگاه‌ها بهتر شده که بیانگر پیگیری مناسب است و باور داریم که در این دوران حساس که سرنوشت آینده یک نوجوان شکل می‌گیرد اگر مداخلات ما به هنگام باشد و درست صورت گیرد قابل درمان است و اگر تاخیر کنیم و بیماری مزمن شود دیگر شاید علاج نشود.

وی ادامه داد: باید تاب آوری جامعه را بالا ببریم و اگر تشخیص ندهیم اولویت دانش آموزان چیست به نتیجه نمی‌رسیم؛ لذا باید اولویت‌های مقطع ابتدایی، متوسطه و راهنمایی را بدانیم تا تحلیل درست ارائه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: باید بتوانیم مهارت‌های زندیگی دانش آموزان را بالا ببریم و در کنار دانش برای تغییر نگرش و رفتار آینده سازان هم همت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز