خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهر کلاته مطرح کرد؛

از تعلل 35 ساله مسئولان دامغان در تعمیر سد خاکی تا بیکاری 200 جوان/ آبی که می خوریم قابل شرب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۹۴

امام جمعه شهر کلاته با اظهار گلایه از تعلل 35 ساله مسئولان در تعمیر بند خاکی شهید ساجدی این شهر گفت: آبی که در حال حاضر استفاده می کنیم قابل شرب نیست و آب شُرب منزلمان را با ظروف از چشمه سارها تامین می کنیم.

به گزارش ایلنا از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل بنائیان سفید در آیین کلنگ زنی خط انتقال آب شرب این شهر به سه دغدغه و مشکل اساسی شهروندان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات از قبل بوده و هنوز هم وجود دارد که بیان آنها به معنی نادیده گرفتن زحمات مسئولان نیست.
 
وی یادآور شد: بند خاکی شهید ساجدی که مردم آتش به اختیار و با تجهیزات شخصی آن را آماده کردند به دلایل مختلفی سوراخ شده است.
 
امام جمعه کلاته تصریح کرد: 35 سال دغدغه مردم کلاته تعمیر این بند بود که فقط مسئولان آمدند و رفتند اما از تعمیر بند خبری نشد.
 
بنائیان سفید اظهار کرد: اخیرا با مراجعاتی که به ارگان های مربوطه در تهران داشتیم 7 میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شد.
 
وی با اظهار پرسش از اینکه چرا مسئولان برای رفع نقص این پروژه تعلل می‌کنند، اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه اشتغال 200 نفر حل خواهد شد.

وی افزود: شهر کلاته در حال توسعه است و بر خلاف سایر شهرها و روستاها جمعیتش به جهت وجود زمین‌های حاصل خیز، هوای مطبوع و معادن غنی رو به افزایش است.

امام جمعه کلاته خواستار استقرار کلانتری در این شهر شد و گفت: امنیت منطقه با استقرار کلانتری تضمین شود هر چند تاکنون برای این مهم موفقیتی حاصل نشده است.

وی به مشکلات ناشی از کمبود یا عدم آب شرب در این شهر اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر آبی که استفاده می‌کنیم قابل شرب نیست و آب شرب منزلمان را با ظروف از چشمه سارها تهیه می کنیم در صورتی که این موضوع زیبنده شهر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز