خبرگزاری کار ایران

بیانیه شهردار منتخب رشت؛

برای آشتی شهروندان با رشت گام برخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۱۶

تلاش داریم در راستای آشتی شهروندان با مدیریت شهری و شهر زیبای رشت گام های موثری برداشته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، متن بیانیه سید امیر حسین علوی، شهردار منتخب رشت به شرح ذیل است: 

با تصمیم رئیس و اعضای ششمین دوره شورای شهر رشت، امروز افتخار خدمتگزاری به شما شهروندان را در جایگاهی دیگر بر عهده خواهم داشت.

بر خود لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از نماینده ولی فقیه در استان گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان، نمایندگان مجلس، استاندار گیلان، رئیس و اعضای شورای شهر رشت، فرماندار شهرستان رشت، مجموعه مدیریت شهری، اصحاب رسانه و به ویژه مردم شریف، فهیم و عزیز شهر رشت داشته باشم.

لذا از تمامی مسئولان، نخبگان، فعالان اجتماعی و سیاسی، جوانان، اصحاب رسانه، شهروندان و ... یاری می جوییم تا برای ساختن رشتی ایده آل و آشتی شهروندان با مدیریت شهری و شهر زیبای رشت تلاش کرده و گام های موثری برداشته شود. در همین راستا با کمک و استعانت از خداوند متعال‌، همدلی و همراهی شما شهروندان گرانقدر تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست تا شهری در خور نام رشت بسازیم.

در پایان از تمامی مسئولان ادارات، اشخاص حقیقی و حقوقی، اقشار، دوستان و مردم فهیم شهر رشت تقاضا دارم به جهت حفظ سیمای شهری و پرهیز از اقدامات غیر ضروری از هر گونه نصب بنر و پلاکارد تبریک خطاب به اینجانب خودداری کرده و در صورت تمایل مبالغی که صرف این امور خواهد شد را به حساب موسسه های خیریه شهرمان واریز فرمایید.

سید امیر حسین علوی

شهردار منتخب رشت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز