خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

1160 ثبت نام برای اخذ گواهی استاندارد آسانسور

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۰۵

مدیرکل استاندارد البرز از 1160 ثبت نام در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان تا پایان مرداد ماه سال جاری برای اخذ گواهی استاندارد خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر حسین محتشم از هزارو 160 ثبت نام در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور استان تا پایان مرداد ماه 1400 برای اخذ گواهی استاندارد خبر داد و گفت: در همین مدت تعداد 867 گواهی استاندارد به صورت الکترونیکی صادر و به شهرداری های استان اعلام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان افزود: استان البرز اولین استانی بوده که صدور گواهی نامه های آسانسور را در کشور به صورت الکترونیکی انجام داده و در حال حاضر ششمین سال پیاپی بوده که شهروندان در مرحله اخذ پایان کار نیازی به حضور فیزیکی در این اداره کل نداشته و مستقیما از شهرداری ها، گواهی های آسانسور خود را به صورت الکترونیکی دریافت و مشاهده می کنند.

محتشم در ادامه گفت: میزان جعل گواهی در استان به صفر رسیده و خدمات الکترونیکی موجب رضایت شهروندان به لحاظ تسریع در کار و جلوگیری از اتلاف وقت آنان شده است.

این مسئول از تمامی فعالان صنعت آسانسور خواست تا با همیاری و همکاری بیشتر، گامی بزرگتر در راستای استانداردسازی این صنعت در استان برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز