خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات دولت:

استاندار فارس انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۴۱

هیات دولت در جلسه صبح روز چهارشنبه خود به ریاست رئیس جمهوری، به استانداران منتخب استان‌های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد و بر اساس آن محمد هادی ایمانیه به عنوان استاندار منتخب فارس از هیئت وزیران رای اعتماد گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت در این جلسه که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، فرهاد زیویار، محمد هادی ایمانیه و محسن افشارچی به ترتیب به عنوان استانداران منتخب لرستان، فارس و زنجان، از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

فرهاد زیویار که متولد ۱۳۴۸ در شهر خرم آباد و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی است، پیش از این دبیر کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت (۱۳۹۰)، معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری (۱۳۸۵-۱۳۸۴)، رئیس مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری (۱۳۸۹) و رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات (۱۳۹۳-۱۳۹۲) بود.

محمد هادی ایمانیه هم متولد ۱۳۴۱ در شهر شیراز و فارق التحصیل پزشکی عمومی و تخصص کودکان از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین فارغ التحصیل فوق تخصص گوارش و کبد کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به ریاست بیمارستان‌های شهید بهشتی و نمازی شیراز، ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها و طب سنتی ایرانی اشاره کرد.

همچنین محسن افشارچی که متولد سال ۱۳۴۹ در شهر زنجان است، دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی از دانشگاه کلگری کانادا، کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی مهندسی کامپیوتر – سخت افزار از دانشگاه اصفهان است.

ریاست دانشگاه زنجان (۱۳۹۳-۱۳۸۹) و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان (۱۳۸۹-۱۳۸۶) از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی آقای افشارچی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز