خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل ایرانسل:

راه توسعه کشور توسعه منابع انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۱۵

مدیرعامل ایرانسل گفت:راه توسعه کشور توسعه منابع انسانی است وبستر توسعه نیروی انسانی مدرسه و دانشگاه است وهر چه بتوانیم درحوزه توسعه زیر ساخت های آموزشی کشور کمک کنیم به توسعه کشور خدمت کردیم.

به گزارش ایلنای گلستان،بیژن عباسی آرند در آیین افتتاحیه  دبیرستان  ایرانسل در شهرسیمن شهر اظهار کرد: ایرانسل در سیل سال ۱۳۹۸  تصمیم گرفت در نوسازی  مدارس وتجهیزات مشارکت کند و درسال گذشته  دراستانهای لرستان،خوزستان تعدادی از مدارس ایرانسل را  افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت اجتماعی ایرانسل همیشه سعی کرد  در پروژه های آموزش وتربیتی   زندگی مردم  را بهبود بخشد بنابراین درحوزه ساخت مدرسه سازی  ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم.

عباسی افزود:۵۰۰ میلیارد تومان در گلستان  برای توسعه  شبکه وپوشش ارتباطی سرمایه گذاری و سعی کردیم در استانهای شمالی سرمایه گذاری کنیم  و زیر ساخت های مناسبی برقرار کنیم.

وی بیان کرد: زمانی که ویروس کرونا در کشور شناسایی و موضوع خدمات آنلاین مطرح شد برای توسعه زیر ساخت ها تلاش های بسیار زیادی کردیم تا مردم،دانش آموزان ودانشجویان از ظرفیت  ارتباط از راه دور استفاده کنند.

بیژن عباسی آرند خاطرنشان کرد:همکاران ما در ایرانسل همیشه سعی کردند در حوادث مختلف درکنار مردم باشند  و درحد توان خود به مردم خدمت کنند وهمچنین مهترین دغدغه ما تلاش برای ساخت ایران آبادتر  با توسعه وتجهیز به فناوری است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز