خبرگزاری کار ایران

اشتری مطرح کرد؛

پلمب پنج واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۴۹۵

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز با اشاره به جدیت این نهاد در برخورد با واحدهای متخلف گفت: در این راستا پنج واحد متخلف و آلاینده زیست محیطی در شهرک چرمشهر این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، شهنام اشتری،در جمع خبرنگاران افزود: برای این واحدهای متخلف و آلاینده زیست محیطی چندین مرتبه اخطاریه کتبی صادر شده بود، ولی به علت بی توجهی به این اخطاریه ها و عدم رفع الایندگی زیست محیطی با حکم مقام قضایی پلمب شدند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسایل زیست محیطی از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی، اظهار داشت: رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در مدیریت پسماند و پساب همه صنایع و به ویژه شهرک صنعتی چرمشهر الزامی است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی، گفت: حمایت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان زیست محیطی این اداره را در برخورد با متخلفان مصمم تر می کند.

اشتری، ادامه داد: مسئولان شهرک چرمشهر باید نظارت کافی بر واحدهای فعال در این شهرک داشته باشند تا پساب و پسماندهای این واحدها به درستی مدیریت شود.

وی با اشاره به افزایش پایش‌های زیست محیطی شبانه روزی در این شهرستان، یادآوری کرد: حفاظت محیط زیست این شهرستان پایش‌های مستمر و دوره ای را از واحدهای فعال در شهرک چرمشهر و دیگر مناطق صنعتی تبریز انجام می دهد و در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، اخطارها و برخوردهای قانونی لازم انجام خواهد داد.

اشتری، با تاکید بر این‌که حفاظت از محیط زیست وظیفه قانونی همه آحاد جامعه است، افزود: همه مردم و فعالان صنعتی باید در حفظ محیط زیست همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هرگونه آلودگی در کلان شهر تبریز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز