خبرگزاری کار ایران

فرماندار مهران به ایلنا خبرداد؛

تاکنون ۱۲ هزار زائر از پایانه مرزی مهران به کشور بازگشته‌اند/ زیرساخت‌های لازم برای زوار در مرز فراهم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۴۲۴

فرماندار مهران از بازگشت 12 هزار زائر اربعین از طریق پایانه مرزی این شهرستان به خاک ایران خبرداد.

مجید کاکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: موج بازگشت زائران اربعین از کشور عراق به ایران از طریق پایانه مرزی مهران از دو روز گذشته تاکنون ۱۲ هزار نفر بوده است.

وی افزود: تمامی خدمات رفاهی برای زائرانی که از این پایانه مرزی وارد خاک ایران می‌شوند پیش بینی و فراهم شده که از جمله این خدمات اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین، غذا، آب آشامیدنی، خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین بحث امنیت در نظر گرفته شده و هیچگونه مشکلی برای خدمات‌رسانی در این پایانه مرزی نداریم.

کاکی ادامه داد: زائران قبل از ورود به ایران در پایانه مرزی مورد غربالگری قرار می‌گیرند که هم دانشگاه علوم پزشکی و هم فوریت‌های پزشکی و کادر درمان در بهداری سپاه در این زمینه به ما کمک می‌کنند. ۲ تا بیمارستان صحرایی نیز در پایانه راه اندازی شده و اردوگاه اضطراری ایجاد شده است. اگر بیمار بدحال کرونایی هم داشته باشیم در بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران بستری و مورد درمان قرار خواهند گرفت.

فرماندار مهران عنوان کرد: همچنین ۴۰ پایگاه امدادی در پایانه مرزی مهران مستقر است. زائران در پایانه مرزی ساماندهی و با اتوبوس به استان‌های مورد نظرشان بازگشت داده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز