خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در 3 استان کشور/احتمال ریزش گرد و خاک در مناطقی از شمال سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۲۰

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در مناطقی از استان‌های شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و مناطقی از گیلان بارش باران، رعد و برق و وزش باد را انتظار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از روز‌ پنجشنبه هم بر میزان بارش‌ها در این مناطق افزوده خواهد شد و گستره بارش‌ها علاه بر این مناطق در رو‌زهای جمعه و شنبه در استان‌های مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی نیز خواهد بود.

وی افزود: در روز‌های شنبه و یکشنبه جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در نوار ساحلی این استان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد که طی این مدت دریای عمان نیز مواج و طوفانی خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از نظر شرایط دمایی از فردا تا اواسط هفته آینده کاهش محسوس دما در نوار شمالی و شمال شرقی کشور را خواهیم داشت که این میزان کاهش به ۷ تا ۱۰ درجه خواهد رسید.

گودرزی اضافه کرد: از بعد از ظهر پنجشنبه و روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر با توجه به افزایش سرعت باد‌ها مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و همچنین احتمال ریزش گرد و خاک را در مناطقی از  شمال سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

گودرزی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز صاف همراه با  وزش باد و غبار محلی خواهد بود، حداکثر دما ۳۰ درجه و حداقل ۱۹ درجه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز