خبرگزاری کار ایران

در آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

در اعتراضات آبان ماه ۹۸ خونی از دماغ کسی ریخته نشد/بهانه‌ای برای کار نکردن قوای سه گانه وجود ندارد

کد خبر : ۱۱۳۷۱۶۲

آیین تودیع و معارفه اولین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجمع نمایندگان این استان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن دانشگاه دولتی این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با خداحافظی خودش هم از این مسئولیت، اظهارداشت؛ تا چند روز آینده بازنشسته خواهم شد و از همه حلالیت می‌طلبم.

احد جمالی با بیان اینکه اگر کمی و کاستی بوده، تقصیر از ما بوده اما مشکل ما نبود و هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست، خاطرنشان کرد: در مسائل امنیتی چالش‌های زیادی در سطح کشور وجود داشت.

در اعتراضات آبان ماه ۹۸ خونی از دماغ کسی نریخت

وی با اشاره به اعتراضات وحوادث آبان ماه ۹۸ ، یادآورشد: با وجودی که کهگیلویه و بویراحمد استان حساسی است  اما در آن سال خونی از دماغ کسی نریخت و این نشانه وحدت و تلاش همه اعضای شورای تأمین بود که در رأس آن آقای کلانتری استاندار حضور داشت.

معاون‌ سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی بهترین عملکرد را داشتیم و اگر به سوابق انتخابات نگاه کنیم، در برخی انتخابات این استان کُشته هم دادیم اما با مدیریت این مجموعه، انتخابات اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد به خیر و صلاح تمام شد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع کرونا و مدیریت زلزله سی سخت هم اشاره و اظهارداشت: در چنین شرایطی، مدیریت زلرله مدیریت خاص خودش را می‌طلبید که بهترین مدیریت در استان اعمال شد.

جمالی گفت: در بحث آتش سوزی‌ اراضی جنگلی و مرتعی هم همین‌طور و در موضوع کرونا که باید بگویم این استان زیرساخت‌های کافی را برای مقابله با این بیماری  نداشت اما بهترین عملکرد و مدیریت را داشتیم.  

در اعتراضات آبان ماه ۹۸ خونی از دماغ کسی ریخته نشد/بهانه‌ای برای کار نکردن قوای سه گانه وجود ندارد

سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین از تلاش‌های  استاندار سابق تقدیر و اظهار داشت: آقای کلانتری انسان مومن و دینداری بود و تلاش زیادی در مقابله با کرونا و زلزله سی سخت داشت.

وی گفت: همه باید از آقای احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد حمایت کنیم و قطعاً ایشان هم شناخت خوبی از استان دارد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد و باید این ظرفیت‌ها به نفع مردم شکوفا شود، خاطرنشان کرد؛ مردم استان پایبندی خودشان را همواره به نظام اسلامی نشان داده‌اند و در مقابل نظام سلطه ایستادند.

امام جمعه یاسوج با تاکید براینکه مدیران و مسئولان باید در دولت سیزدهم تلاش فراوانی از خود نشان دهند، یادآورشد: زیرساخت‌های خوبی در این استان فراهم شده اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
 

در اعتراضات آبان ماه ۹۸ خونی از دماغ کسی ریخته نشد/بهانه‌ای برای کار نکردن قوای سه گانه وجود ندارد


مهدی روشنفکر نماینده بویراحد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی هم در این آئین، اظهارداشت: از آقای احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه مسئولیت‌های زیادی در گذشته و حال داشتند پذیرفتند در اینجا مسئولیت بر عهده بگیرند. 

وی با تاکید براینکه هماهنگی و تعامل بسیار زیبایی بین نمایندگان استان حکمفرما است، یادآورشد: هر جا لازم که باشد می‌توان از ظرفیت و تعامل نمایندگان مجلس استفاده کرد تا شاید از این محرومیت‌ها عبور کنیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته سالاری و شایسته گزینی ، توجه به ظرفیت جوانان و بانوان، ایجاد مشاغل پایدار با توجه به ظرفیت‌های استان ، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل مشکلات حاشیه نشینی شهرهای استان باید مدنظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان وزیر محترم کشور و استاندار، دیگر هیچ بهانه‌ای برای دولت، مجلس و قوه قضائیه برای کار نکردن وجود ندارد.

سید ناصر حسینی پور با بیان اینکه  مجلس یازدهم شورای اسلامی یک مجلس یکدست شده و خیلی هم انقلابی شده است، اظهارداشت: ما بهانه‌ای برای کار کردن نداریم و مردم رصد می‌کنند که این سه قوه هماهنگ هستند و هیچ بهانه‌ای برای کار کردن نداریم.

 

 


  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز