خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

ضرورت سطح بندی مناطق مختلف قزوین از نظر میزان تهدید سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۳۸

استاندار قزوین گفت: در راستای پیشگیری و کاهش سرقت سطح بندی مناطق از نظر میزان تهدید و برنامه ریزی بر اساس آن ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست کمیسیون مبارزه با سرقت استان که بعداز ظهر امروز برگزار شد، گفت: در راستای پیشگیری از سرقت ساماندهی مراکز جمع آوری ضایعات و شناسنامه دار کردن مالخرها با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و سطح بندی مناطق از نظر میزان تهدید ضرورت دارد.

استاندار قزوین ادامه داد: اداره‌های مخابرات و برق بیشترین میزان خسارات را از سرقت‌ها متحمل می‌شوند و لازم است برای حفظ اموال عمومی و دولتی از ظرفیت شرکت‌های انتظامی استفاده شود.

وی عنوان کرد: لازم است اطلس سرقت در استان تهیه شده و برای دست یابی به نتیجه مطلوب‌تر بر اساس آن برنامه ریزی شده و نقش هر دستگاه مشخص شود.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته از سمت نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین، شرایط  در سطح استان در وضعیت مطلوبی قرار داشته و اتباع خارجی و محورهای مواصلاتی نیز به خوبی کنترل می‌شوند.

جمالی پور گفت: در راستای پیشگیری و کاهش سرقت در  سطح استان به همکاری بیشتر شوراها و دهیاری‌ها نیاز داریم و در مجموع برای مقابله با سرقت که ایجاد تنش در  جامعه را به همراه دارد به همکاری تمام دستگاه‌ها نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز