خبرگزاری کار ایران

بعد از دو سال تحمل درد و رنج؛

پیکر مهساسادات آقایی دوست به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۸۵

پیکر مهساسادات آقایی دوست، دختر نوجوان تکواندوکار فردیسی بعد از ۲ سال مبارزه و تحمل درد و رنج به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز مراسم تشیع پیکر "مهساسادات آقایی دوست" دختر نوجوان تکواندوکار ۱۴ ساله ساکن فردیس بعد از دو سال مبارزه و تحمل درد و رنج با حضور مردم و جمعی از ورزشکاران برگزار شد.

این دختر نوجوان در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۸ به هنگام بازگشت از باشگاه ورزشی در شرایطی دچار حادثه شد که مسیر پیاده راه به دلیل احداث برج نیمه کاره، مسدود بود و با برخورد وسیله نقلیه در حاشیه پیاده راه اتفاق برای وی افتاد.

مهساسادات با ضریب هوشی ۳ و ایست قلبی در بیمارستان، احیا و بعد از ۷ ماه بستری به دلیل شدت ضربه مغزی، دچار زندگی نباتی شد.

این دختر نوجوان از اسفند ۹۸ در منزل تحت مراقبت پدر و مادر قرار داشت و با داشتن دستگاه اکسیژن ساز و ساکشن ریه برای زنده ماندن، مبارزه کرد.

در ماه های گذشته و همزمان با قطعی چند ساعته برق در البرز، تنفس مهسا که وابسته به دستگاه های برقی بود، دچار  اختلال شده بود.

مادر مهساسادات آقایی دوست به ایلنا گفته بود که حادثه پیش آمده و آغاز زندگی نباتی دخترش به دلیل سهل انگاری و قصور مدیریت شهری فردیس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز