خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

مجوزهای لازم برای تامین آب مورد نیاز صنایع ناحیه صنعتی طارم اخذ شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۵۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: برای تامین آب مورد نیاز صنایع مستقر در ناحیه صنعتی طارم مجوزهای لازم از سمت شرکت آب منطقه‌ای برای حفر چاه جدید در این منطقه اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور در جلسه بررسی مسائل ناحیه صنعتی طارم سفلی که در استانداری قزوین برگزار شد، گفت:برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت استقرار صنایع در ناحیه صنعتی طارم در سال جاری 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: برای تامین آب مورد نیاز صنایع نیز مجوزهای لازم از سمت شرکت آب منطقه‌ای برای حفر چاه جدید در این منطقه اخذ شده است.

وی عنوان کرد: تا کنون برای اجرای زیرساخت‌ها در این ناحیه صنعتی 65 میلیارد ریال هزینه شده و 13 سرمایه گذار برای فعالیت‌های تولیدی جذب شده‌ است.

این مسئول اظهار کرد: باتوجه به اینکه طارم از  قطب‌های تولید زیتون کشور است می‌توان از این فرصت برای استقرار صنایع تبدیلی در این ناحیه استفاده کرد.

خانپور گفت: باتوجه به اینکه سرمایه گذاران برای حضور در ناحیه صنعتی طارم علاقمند هستند، طرح توسعه این ناحیه با همکاری منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز